بهترین درب های آلومینیومی | معین صنعت حبیبی رتبه ۱ مازندران

بهترین درب های آلومینیومی

بهترین درب های آلومینیومی | معین صنعت حبیبی رتبه ۱ مازندران

بهترین درب های آلومینیومی : در اینجا، ما مفتخریم که راه حلی برای درب دوگانه ارائه می دهیم که مناسب همه باشد. | شرکت معین صنعت حبیبی در مازندران

بهترین درب های آلومینیومی

در اینجا، ما مفتخریم که راه حلی برای درب دوگانه ارائه می دهیم که مناسب همه باشد. درب‌های دولایه ما با قاب‌های آلومینیومی باریک در دسترس هستند و منظره‌ای عالی از باغ و اطراف ارائه می‌دهند. درب‌های دوفولد ما از نظر انرژی کارآمد و ایمن به همان اندازه درب‌های سنتی پاسیو عمل می‌کنند و برای آشپزخانه‌ها، اتاق‌های نشیمن، باغ‌ها، نارنجستان‌ها و غیره ایده‌آل هستند. بهترین درب های آلومینیومی

بهترین درب های آلومینیومی

بهترین درب های آلومینیومی

چرا دوپوش آلومینیومی را انتخاب کنید؟

قدرت و زیبایی شناسی

آلومینیوم فوق العاده قوی است، بنابراین قاب ها خطوط باریکی را بدون به خطر انداختن امنیت یا عملکرد ارائه می دهند. یکی از دلایل اصلی انتخاب درب های دوبل توسط صاحبان خانه این است که توهم انتقال یکپارچه از فضای داخلی خود را به باغ خود ایجاد کنند. داشتن قاب های آلومینیومی باریک به افزایش احساس پلان باز کمک می کند که صاحبان خانه هایی که درهای دوتایی را انتخاب می کنند سعی در ایجاد آن دارند. استحکام ذاتی آلومینیوم همچنین اجازه می دهد تا پانل های درب یا پنجره بزرگتر، به معنی شیشه بیشتر و در نتیجه دید بهتر.

تعمیر و نگهداری کم

آلومینیوم همچنین به طور طبیعی در برابر خوردگی مقاوم است و در نتیجه درهای دوتایی شما نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند.
برخلاف برخی از درب های یو پی وی سی، خطر ترک خوردن، تاب برداشتن یا شکافتن در شرایط آب
و هوایی سخت در طول زمان با آلومینیوم وجود ندارد.

از نظر حرارتی کارآمد

آلومینیوم به جای عایق، یک رسانای طبیعی است، بنابراین از ترمال بریک برای جدا کردن قاب
آلومینیومی به قطعات داخلی و خارجی استفاده می‌شود و آنها را با مواد رسانای کمتر به یکدیگر متصل می‌کند. این به جلوگیری از انتقال گرما به داخل خانه در هنگام گرما در بیرون کمک می‌کند،
اما همچنین به جلوگیری از خروج گرما از خانه در هنگام سردی بیرون کمک می‌کند، به این معنی که درب‌های دوتایی آلومینیومی راندمان حرارتی عالی ارائه می‌دهند.

درب های آلومینیومی دوبلد اورجین

راحتی شما اولویت اول ما است، به همین دلیل است که ما درب های آلومینیومی خود را از برند
پیشرو در جهان Origin Frames تهیه می کنیم. در آلبانی، ما کل محدوده درب Origin را نصب می کنیم. درب های جلو و عقب، درب های دوتایی، درب های کشویی و درب های فرانسوی.
به طور انحصاری در بریتانیا تولید شده است و با درب Origin می توانید از زیبایی شناسی خیره
کننده، معاصر، خطوط باریک، راندمان حرارتی استثنایی و عایق کاری پیشرفته مطمئن باشید که همگی در یک بسته درب برجسته قرار می گیرند.

گنجاندن انواع اشکال و اندازه ها، طیف وسیعی از سبک ها، پرداخت ها و سخت افزار تقریبا باورنکردنی است! درهای آلومینیومی Origin که در سایه‌های استاندارد، رنگ‌های چوبی ممتاز و
جلوه‌های فلزی یا ۱۵۰ رنگ زیبای RAL موجود هستند، آزادی ساخت درب رویاهای شما را فراهم می‌کنند.

درب های دوتایی سیستم های هوشمند

ما همچنین قاب های آلومینیومی را متناسب با هر بودجه ای ارائه می دهیم، از جمله طیف
استاندارد ما از سیستم های هوشمند، که هنوز هم تمام مزایای اصلی درب های آلومینیومی دوبلد را با قیمت مناسب تری ارائه می دهد.

با ظاهر، امنیت و عملکرد در قلب فرآیند طراحی سیستم هوشمند، سیستم‌های درب دوتایی آن‌ها
برای ارائه عملکردی با عمر طولانی و نگهداری کم توسعه یافته‌اند. هر درب با استفاده از فناوری مانع حرارتی خود، بهره وری انرژی فوق العاده ای را ارائه می دهد – راحتی بهبود یافته و هزینه انرژی کمتری را برای سال های آینده به شما ارائه می دهد.