میزان طول عمر پنجره های دو جداره

میزان طول عمر پنجره های دو جداره

میزان طول عمر پنجره های دو جداره

پنجره های دو جداره معمولاً حدود ۲۰ سال دوام می آورد، اگرچه بسته به کیفیت مواد مورد استفاده، کیفیت نصب و قرار گرفتن در معرض آب و هوا، این مدت می تواند بین ۱۰ تا ۳۵ سال متغیر باشد.

 

هنگامی که شیشه شما از کار بیفتد، ممکن است همچنان بتواند عملکردهای اساسی مورد انتظار از پنجره ها را انجام دهد، اما عملکرد حرارتی آن احتمالاً به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

 

این به این دلیل است که با گذشت زمان، گاز بی اثری که بین واحد مهر و موم نصب شده است شروع به تراوش می کند و در نتیجه گرمای کمتری بین شیشه های شیشه محبوس می شود. هنگامی که این اتفاق افتاد، باید به فکر تعویض شیشه دوجداره خود باشید. میزان طول عمر پنجره های دو جداره

میزان طول عمر پنجره های دو جداره

تعویض پنجره

اگر پنجره های شما خراب شده باشند، نمی توانند گرمای زیادی را حفظ کنند، به این معنی که باید برای گرم کردن خانه خود هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین، مهم است که در مورد تعویض پنجره فکر کنید. در صورت انتخاب جایگزینی از Associated، می توانید از رتبه بندی انرژی پنجره (WER) A به عنوان استاندارد بهره مند شوید. این بدان معناست که گرمای از دست رفته قبلی در خانه شما حفظ می شود و می توانید در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید.

افزودن ارزش خانه

بهبود عملکرد حرارتی خانه شما تنها مزیت تعویض پنجره های شما نیست. شیشه‌های دوجداره جدید تقریباً به ارزش خانه شما می‌افزایند، اما به شرطی که جایگزین‌های آن مناسب باشند. پنجره های جایگزین مناسب شخصیت خانه فعلی شما را تقویت یا حفظ می کند، بنابراین مهم است که به دقت فکر کنید که کدام سبک و متریال برای ملک شما مناسب تر است. به عنوان کارشناسان پنجره، گروه پنجره سازان وین تک می تواند کمک کند.

برای تجزیه و تحلیل دقیق تر از ارزش افزوده بالقوه شیشه دوجداره، وبلاگ ما را در مورد اینکه آیا شیشه دوجداره واقعاً ارزش خانه شما را بهبود می بخشد را بررسی کنید؟

کدام گروه مورد اعتماد؟

این مهم است که هنگام انتخاب پنجره جدید، یک نصاب معتبر با سابقه نصب با کیفیت را انتخاب کنید. بعید است که متریال ضعیف و طرز کار ضعیف باعث ایجاد پنجره ای با کیفیت بالا با طول عمر طولانی شود. به عنوان کدام؟ نصاب مورد اعتماد، گروه پنجره سازان وین تک محصولات با کیفیت بالا و طرز کار بی عیب و نقص را هر بار تضمین می کند.

ارتقا به شیشه سه جداره؟

اگرچه شیشه های دو جداره بیشتر از حد نیاز شما را برآورده می کند، هنگام تعویض پنجره ها، ممکن است به جای آن شیشه های سه جداره را انتخاب کنید. شیشه سه جداره به صاحب خانه کمک می کند تا کارایی حرارتی، امنیت و عایق صدا را افزایش دهد. بنابراین اگر به هر یک یا همه این مزایا نیاز دارید، شیشه سه جداره راه حلی است.

میزان طول عمر پنجره های دو جداره

مربوط به این پست: راه های تشخص پنجره دو جداره؟ و چرا با توجه به افزایش هزینه های انرژی به آن نیاز دارید.

آیا به دنبال تعویض شیشه دوجداره در منزل خود هستید؟ پنجره‌های مرتبط می‌توانند کمک کنند، اگرچه ما همچنین درها، باغ‌ها و موارد دیگر را برای خانه‌ها در سراسر مازندران و مناطق اطراف نصب می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. یا برای نگاهی به محدوده محصولات ما، چرا وب سایت ما را بررسی نکنید.