پنجره دوجداره برای کاهش نویز | نمایندگی وین تک در مازندران ۱

پنجره دوجداره برای کاهش نویز

پنجره دوجداره برای کاهش نویز | نمایندگی وین تک در مازندران ۱

عایق صدا و کاهش صدا برخی از مزایای بسیاری از پنجره دوجداره است. صاحبان خانه هایی که در مناطق پر سر و صدا مانند جاده های اصلی یا مناطق مسکونی زندگی می کنند، چنین پنجره هایی را انتخاب می کنند تا صدایی را که روزانه تجربه می کنند کاهش دهند و راحتی خانه هایشان را افزایش دهند.

پنجره دوجداره برای کاهش نویز

پنجره های دو جداره برای کاهش نویز در ملبورن به طور فزاینده ای محبوب می شوند. حتی اگر در منطقه‌ای پر سر و صدا زندگی نمی‌کنید، همچنان می‌توانید پنجره‌های آلومینیومی دوجداره را نصب کنید تا کمی آرامش به شما بدهد. از کامیون زباله که روشن و صبح زود به عقب برمی گردد، آن خانه های شهری جدید که در همسایگی در حال ساخت هستند، یا همسایه مورد علاقه شما که عاشق یک ابزار برقی خوب در ساعت ۸ صبح یکشنبه صبح است.

پنجره دوجداره برای کاهش نویز

در این پست شما را با رابطه بین شیشه و نویز آشنا می کنیم. همچنین پنجره‌های آلومینیومی دوجداره با ویژگی‌های صوتی را توضیح می‌دهیم و اینکه چرا باید این پنجره‌ها را در خانه خود نصب کنید.

پنجره دوجداره برای کاهش نویز

انتقال صدا و شیشه

صدا می تواند تقریباً به همان صورت که در هوا حرکت می کند از شیشه عبور کند. امواج صوتی از طریق پیوندهای بین مولکولی ناگسستنی با تضعیف بیشتر و با سرعت بیشتر از طریق شیشه منتقل می شوند. به همین دلیل است که ما هنوز هم می توانیم صداها یا سر و صداها را از بیرون از پنجره های شیشه ای خود بشنویم. در حالی که صدا دقیقاً به همان وضوحی که در بیرون می شنوید نخواهد بود، بسیاری از پنجره ها و درها کار خوبی برای جلوگیری از سر و صدا ندارند.

پنجره دوجداره آکوستیک چیست؟

پنجره‌های دوجداره آکوستیک مشابه پنجره‌های دوجداره معمولی هستند و توجه بیشتری به انتقال صدا می‌شود. این پنجره ها علاوه بر ویژگی های عایق حرارتی معمولی خود، دارای خاصیت عایق صدا هستند.پنجره دوجداره برای کاهش نویز

یه واحد دو جداره از دو تکه شیشه تشکیل شده است.
این دو با یک شکاف از هم جدا می شوند – اندازه شکاف با ضخامت شیشه استفاده شده تعیین می شود.
این شکاف با گاز آرگون پر شده است، گازی که چگالی تر از هوا است. چگالی گاز آرگون، عبور امواج صوتی را دشوارتر می کند و در هنگام عبور از شیشه، امواج صوتی را کاهش می دهد.

پنجره دوجداره برای کاهش نویز

پنجره های آکوستیک پنجره سازان وین تک دارای شیشه اولیه و ثانویه هستند که توسط یک شکاف هوای ۱۰۰ میلی متری از هم جدا شده اند. این پنجره ها همچنین دارای مهر و موم های با کارایی بالا هستند که امکان کاهش حداکثر صدا را در هنگام بسته شدن پنجره فراهم می کند.

نصب

نصب پنجره های دو جداره در خانه شما می تواند صدایی را که روزانه تجربه می کنید کاهش دهد. به طور مشابه، این پنجره ها همچنین می توانند سر و صدای خانواده شما را از همسایگان شما دور نگه دارند و به شما حریم خصوصی بیشتری می دهند.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

مزایای پروفیل های UPVC وین تک

  • کاهش آلودگی صوتی
  • کاهش هزینه مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز
  • عدم نیاز به رنگ کاری و سرویس های مکرر جهت نگهداری
  • عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص
  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران
  • عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
  • دوام و استحکام بالا