وین تک امیرکلا

وین تک امیرکلا

وین تک امیرکلا

وین تک امیرکلا | قیمت پنجره دوجداره وین تک امیرکلا | نمایندگی وین تک | نمایندگی پنجره وین تک | قیمت پنجره دوجداره وین تک در مازندران | شرکت وین تک

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک

تلفن جهت پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن جهت مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

تلفن جهت رسیدگی به شکایات: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

پنجره سازان وین تک امیرکلا

قیمتها بر اساس نوسان قیمت به روز می باشد و مشتریان عزیز باید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره قسمت پیش فاکتور یا مشاوره تماس بگیرند

بعد از پذیرش قیمت و بستن قرارداد ۵۰/. درصد قرارداد پیش پرداخت و الباقی بعد از اینکه کلیه کالای سفارش داده شده پس از تولید و بارگیری از کارخانه و تحویل در محل تسویه حساب کامل خواهد شد سپس پنجره ها نصب و ریگلاژ و آب بندی شده تحویل مشتری داده میشود.

کلیه کالای تولید شده ما ده سال ضمانت تعقیر رنک تعقیر شکل و شکستکی خواهد داشت که در قرارداد ذکر داده خواهد شد

وین تک امیرکلا

پنجره وین تک امیرکلا

پنجره وین تک امیرکلا دارای سابقه طولانی در بازار استان مازندران می باشد

بر روی پروفیل وین تک انواع شیشه های دو جداره و سه جداره نصب می شود.

پنجره ها دارای طرح ها، حالت ها و مدل های مختلفی می باشد.

اگر به فکر تعویض پنجره قدیمی با پنجره وین تک هستید بهتر است بدانید که در هنگام تعویض هیچ تخریبی صورت نمی گیرد.

تعویض پنجره ها قدیمی با پنجره وین تک در امیرکلا در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت. باید توجه داشته باشید که این کار توسط نیروهای متخصص ما انجام میگیرد.وین تک

در این نوع پنجره ها وین تک به شما امکان نصب انواع یراق آلات و حالت های مختلف باز شو، به صورت تک حالته و دو حالته را می دهد. همچنین امکان نصب توری پلیسه برای محافظت از ورود حشرات را نیز دارد.

درب و پنجره وین تک سهم فراوانی از صنعت ساختمان در مازندران را به خود اختصاص داده است و به دلیل داشتن قیمت مناسب و مزایای زیادی که این پنجره ها دارند، پرمصرف ترین برند به شمار می آیند.

بیش از 33% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره ها می باشد سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود.

سیستم های در و پنجره ساخته شده از پروفیلهای UPVC وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل میباشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد .

پاسخ خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید