وین تک upvc کجور | نمایندگی پنجره دوجداره upvc وین تک کجور 1

  وین تک upvc کجور

وین تک upvc کجور | نمایندگی پنجره دوجداره upvc وین تک کجور 1

  وین تک upvc کجور | قیمت پنجره دوجداره وین تک upvc کجور | نمایندگی وین تک upvc | نمایندگی پنجره وین تک upvc | قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک در مازندران | شرکت وین تک upvc

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک

 پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

 مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

 شکایات: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

پنجره سازان وین تک کجور

قیمتها بر اساس نوسانات قیمت بازار به روز می باشد و مشتریان عزیز باید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره قسمت پیش فاکتور یا مشاوره تماس بگیرند

بعد از پذیرش قیمت و بستن قرارداد ۵۰/. درصد قرارداد پیش پرداخت و الباقی بعد از اینکه کلیه کالای سفارش داده شده پس از تولید و بارگیری از کارخانه و تحویل در محل تسویه حساب کامل خواهد شد سپس پنجره ها نصب و ریگلاژ و آب بندی شده تحویل مشتری داده میشود.

کلیه کالای تولید شده ما ده سال ضمانت تعقیر رنک تعقیر شکل و شکستکی خواهد داشت که در قرارداد ذکر داده خواهد شد

 

وین تک upvc

پنجره وین تک کجور دارای سابقه طولانی در بازار استان مازندران می باشد

بر روی پروفیل وین تک انواع شیشه های دو جداره و سه جداره نصب می شود.

پنجره ها دارای طرح ها، حالت ها و مدل های مختلفی می باشد.

وین تک upvc کجور

اگر به فکر تعویض پنجره قدیمی با پنجره وین تک هستید بهتر است بدانید که در هنگام تعویض هیچ تخریبی صورت نمی گیرد.

وین تک upvc

تعویض پنجره ها قدیمی با پنجره وین تک upvc کجور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت. باید توجه داشته باشید که این کار توسط نیروهای متخصص ما انجام میگیرد.

وین تک upvc

در این نوع پنجره ها وین تک upvc کجور به شما امکان نصب انواع یراق آلات و حالت های مختلف باز شو، به صورت تک حالته و دو حالته را می دهد. همچنین امکان نصب توری پلیسه برای محافظت از ورود حشرات را نیز دارد.

وین تک upvc

درب و پنجره وین تک upvc سهم فراوانی از صنعت ساختمان در مازندران را به خود اختصاص داده است و به دلیل داشتن قیمت مناسب و مزایای زیادی که این پنجره ها دارند، پرمصرف ترین برند به شمار می آیند.

وین تک upvc

بیش از 33% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره ها می باشد سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود.

وین تک upvc کجور

کجور یکی از بخش‌های شهرستان نوشهر واقع در استان مازندران است. این بخش ییلاقی و کوهستانی دارای سه دهستان به نام‌های پنجک رستاق، زانوس رستاق و توابع کجور و به مرکزیت شهر کجور می‌باشد.[۱] از نظر جغرافیایی این منطقه بین دو کوه دماوند و علم کوه واقع شده‌است. دین اکثریت این منطقه اسلام و مذهب شیعه می‌باشد.

وین تک upvc کجور

سکنه منطقه را بومی‌های کُجور که کُجوری خوانده می‌شوند تشکیل می‌دهند همچنین ایل کرد خواجوند از ساکنین این منطقه هستند. منطقه کجور به علت داشتن وسعت مراتع دارای پراکندگی نسبی است و اکثر روستاها از هم فاصله دارند. خانه‌های سنتی کجور به نام لَت به سر خنه و کَلچو خنه معروف می‌باشند که دیوارهٔ آن کاهگل و چوبی و سقف آن نیز از تکه چوب‌هایی به نام لَت پوشانده می‌شود.

کلچوخنه

بخش کجور دارای آموزش و پرورش، بخشداری، ثبت احوال، کمیته امداد، آتش‌نشانی، موزهٔ مردم‌شناسی کندلوس و… می‌باشد. روستای زیبای اطاقسرا در کجور است.

زبان[ویرایش]

مردم کُجور به زبان طبری با گویش کجوری سخن می‌گویند.[۲] مردم منطقه کجور به زبان طبری و با گویش کجوری که در محدودهٔ شهرستان‌های نوشهر و نور و شرق چالوس رایج می‌باشد، گفتگو می‌کنند و در برخی از مناطق که اهالی آنجا از ایل خواجه وند هستند، خواجه وندی صحبت می‌کنند که به نوعی لهجه کردی محسوب می‌شود.

تاریخچه[ویرایش]

دوران باستان[ویرایش]

وین تک upvc کجور

موقعیت تپورها در قرن دوم قبل از میلاد، از شرق سپیدرود تا اسرم هیرکانیا

استان مازندران پیش از اسلام تپورستان (به پهلوی) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι) می‌باشد که پس از اسلام قوم طبری نام گرفتند و سرزمینشان طبرستان نامیده شد.[۳][۴][۵] تپورستان در اصل ناحیه‌ای در غرب مازندران و شرق گیلان بود و این ناحیه به کل مازندران گفته می‌شد.[۶]

وین تک upvc کجور

به گفته واسیلی بارتلد تپوری‌ها در قسمت جنوب شرقی ولایت سکونت داشتند و در قید اطاعت هخامنشیان درآمده بودند و آماردها مغلوب اسکندر مقدونی و بعد مغلوب اشکانیان شدند و اشکانیان در قرن دوم ق. م آنها را در حوالی ری سکونت دادند و اراضی سابق آماردها به تصرف تپوری‌ها درآمد و بطلمیوس در شرح دیلم یعنی قسمت شرقی گیلان در ساحل بحر خزر فقط از تپوری‌ها نام می‌برد.

وین تک upvc کجور

[۷] به گفته مجتبی مینوی قوم آمارد و قوم تپوری در سرزمین مازندران می‌زیستند و تپوری‌ها در ناحیه کوهستانی مازندران و آماردها در ناحیه جلگه‌ای مازندران سکونت داشتند. در سال ۱۷۶ ق. م فرهاد اول اشکانی قوم آمارد را به ناحیه خوار کوچاند و تپوری‌ها تمام ناحیه مازندران را فرو گرفتند و تمام ولایت به اسم ایشان تپورستان نامیده شد.[۸] شهرهای آمل، چالوس، کلار، سعیدآباد و رویان جزئی از سرزمین قوم تپوری بودند.[۹] سرزمین لنگا و تنکابن بخشی از سرزمین دو قوم تپوری و آمارد بود.[۱۰]

پاسخ خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید