پنجره های آلومینیومی دوجداره و مزایای آن

پنجره های آلومینیومی دوجداره

پنجره های آلومینیومی دوجداره و مزایای آن

محبوبیت پنجره های آلومینیومی دو جداره اخیراً افزایش یافته است. این به این دلیل است که این پنجره ها مزایای عملی و زیبایی شناختی زیادی را برای خانه فراهم می کنند. اگر هنوز به این پنجره‌ها روی نیاورده‌اید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنجره‌های دوجداره و اینکه چه چیزهایی می‌تواند برای خانه شما به ارمغان بیاورد، ادامه مطلب را بخوانید!

"<yoastmark

پنجره های آلومینیومی دو جداره

پنجره های دو جداره از دو لایه شیشه سخت تشکیل شده اند. یک نوار فاصله بین دو تکه شیشه، واحد دوجداره را مهر و موم می کند و آن را در کنار هم نگه می دارد و از ایجاد تراکم بین پانل های شیشه ای جلوگیری می کند. در گروه پنجره سازان وین تک، ما از واحدهای دو جداره پر از آرگون استفاده می کنیم. این گازی است که بین صفحات شیشه ای مهر و موم شده است که به عنوان یک عایق عمل می کند. چگالی گاز آرگون عبور گرما را سخت‌تر می‌کند، به این معنی که خانه شما در طول تابستان برای مدت طولانی‌تری خنک‌تر می‌ماند.

چرا باید پنجره های آلومینیومی دوجداره بخریم؟

بیایید برخی از مزایای استفاده از پنجره های آلومینیومی دوجداره را برشماریم:

۱٫ عایق کاری داخل خانه را بهبود می بخشند.

عایق کاری بهتر خانه محبوب ترین مزیت استفاده از پنجره دوجداره است. گاز آرگون در بین دو صفحه شیشه ای به عایق بندی خانه شما در برابر هوای سرد کمک می کند و باعث می شود خانه شما در فصل زمستان به راحتی گرم شود. پنجره ها همچنین به بهبود تنظیم حرارت در تابستان کمک می کنند. خانه شما برای مدت طولانی تری خنک نگه داشته می شود.

۲٫ این پنجره ها کم نگهداری و بادوام هستند.

پنجره های آلومینیومی دو جداره فقط به تمیز کردن معمولی ساده نیاز دارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند. هیچ تعمیر و نگهداری خسته کننده ای لازم نیست! با کار پیش پا افتاده رنگ آمیزی مجدد پنجره های خود هر سال خداحافظی کنید – پنجره ها و درهای ما پودری هستند، به این معنی که کار برای شما انجام شده است. یک شست و شوی سریع و پاک کردن پنجره های شما را تازه می کند و ظاهر آن ها را مانند نو می کند. پنجره های ما بادوام هستند و برای دوام ساخته شده اند. هنگامی که به درستی تمیز و نگهداری شود، قاب های ما می توانند چندین دهه دوام بیاورند.

۳٫ آلومینیوم یک ماده سازگار با محیط زیست است.

قاب پنجره آلومینیومی را برای پنجره های دوجداره خود انتخاب کنید. به این دلیل که آلومینیوم یک ماده قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست است. هزینه بازیافت آن کمتر از تولید فلز واقعی است. آلومینیوم یکی از تنها فلزاتی است که عمر بی‌نهایتی دارد – می‌توان آن را بارها و بارها بدون از دست دادن دوام خود بازیافت کرد. تمامی اعضای تیم ما مشتاق محیط‌ زیست هستند، بنابراین تمام قطعات و ضایعات فلزی ما جمع‌آوری شده و برای بازیافت فرستاده می‌شوند.

۴٫ پنجره های آلومینیومی دوجداره پوسیده نمی شوند.

آلومینیوم ماده ای است که پوسیده نمی شود. به همین دلیل است که برای پنجره‌های دوجداره بهترین گزینه برای قاب است. برخلاف سایر مواد پنجره مانند چوب، آلومینیوم طول عمر بیشتری دارد زیرا متورم یا پوسیده نمی شود.

۵٫ پنجره های دو جداره می توانند عایق صوتی بیشتری ایجاد کنند.

گاز آرگون بین شیشه های پنجره های دوجداره را به خاطر دارید؟ آنها همچنین می توانند به خانه شما عایق صوتی اضافه کنند! چگالی گاز آرگون عبور امواج صوتی از پنجره های شما را دشوارتر می کند. با تیم ما صحبت کنید تا در مورد دوخت پنجره های خود برای کاهش آلودگی صوتی بیشتر بدانید.

۶٫ این پنجره ها امنیت برتر را فراهم می کنند.

اگر امنیت بالایی برای خانه خود می خواهید، این نوع پنجره را انتخاب کنید. پنجره‌ها و درهای رایلاک دارای ویژگی‌های امنیتی مختلفی مانند قفل و پیچ‌های پاسیو هستند که آرامش بیشتری را در هنگام خواب شبانه یا خارج از خانه فراهم می‌کنند. اگر می‌خواهید امنیت بیشتری در ویندوز خود داشته باشید، ارتقاهای بیشتری وجود دارد که می‌توانیم برای بهبود دوام آنها انجام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

۷٫ از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستند.

پنجره ها و درهای وین تک را می توان مطابق با نیازهای هر مشتری سفارشی کرد.
گروه ما می‌تواند از پنجره‌های ویژگی گرفته تا شکل‌ها و اندازه‌های مختلف با شما همکاری کند تا دید شما را نسبت به پنجره تان زنده کند.