کاهش اتلاف انرژی در خانه

کاهش اتلاف انرژی در خانه

کاهش اتلاف انرژی در خانه

زمستان اکنون به خوبی و واقعاً اینجاست. با کاهش دما، خانوارها در سراسر ایران مجبور می شوند برای گرم نگه داشتن خانه خود سیستم گرمایشی خود را روشن کنند. با وجود قبض های انرژی در بالاترین نرخ خود، همه ما می خواهیم گرمایی که در خانه هایمان تولید می کنیم در داخل خانه بماند. پس چگونه می‌توانیم خانه‌های خود را تا حد امکان بهینه سازی کنیم و از اتلاف گرما بکاهیم؟ بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم. کاهش اتلاف انرژی در خانه

موثرترین راه برای کاهش اتلاف انرژی چیست؟

کاهش اتلاف انرژی در خانه

بسیاری از خانه ها در سراسر ایران حدود ۱۸ درصد از گرمای خود را از طریق پنجره هایی که عملکرد ضعیفی دارند از دست می دهند. اگر پنجره شما بیش از ۱۰ سال سن دارد، این رقم می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد. مهر و موم های آسیب دیده، عایق با کیفیت پایین و شیشه های ضعیف همگی می توانند بر ظرفیت نگهداری گرمای پنجره شما تأثیر بگذارند. پس تعویض ویندوز چقدر می تواند کمک کند؟

ما در آوین تک، مجموعه ای از پنجره های دوجداره و سه جداره با عملکرد بالا را به مشتریان خود ارائه می دهیم. اگر می خواهید ظرفیت نگهداری گرمای خانه خود را بهینه کنید، پنجره های مجهز به شیشه پلانیترم را توصیه می کنیم. شیشه کم تابش پلانیترم را می توان در هر نوع پنجره ای نصب کرد. به تنظیم اشعه های خورشید کمک می کند، گرما را در داخل خانه شما به دام می اندازد و در عین حال مانع از اشعه های مضر UV می شود.

با پنجره های شیشه ای پلانیترم می توانید اتلاف گرمای خانه خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. با U-value کمتر از ۱٫۴ W/m²K (دو جداره) می توانید سالانه تا ۱۶۰ پوند در قبض های گرمایش خانه خود صرفه جویی کنید. لعاب کم E همچنین به جلوگیری از تراکم، کپک زدن و رطوبت برای خانه ای امن تر کمک می کند.

روش های ساده برای کاهش اتلاف انرژی

در کنار پنجره های جایگزین، یک فضای زیر شیروانی با عایق کاری خوب و عایق دیوار حفره ای هر دو راه های عالی برای کاهش اتلاف انرژی از خانه شما هستند. در حالی که پروژه تعویض پنجره خود را برنامه ریزی می کنید، چند کار ساده نیز وجود دارد که همه ما می توانیم برای جلوگیری از خروج گرما از خانه خود انجام دهیم. این شامل: کاهش اتلاف انرژی در خانه

استفاده از پرده های ضخیم تر
قرار دادن جداکننده های پیش نویس نزدیک درها
مسدود کردن هرگونه شکاف در کف چوبی
آب بندی دریچه های بلااستفاده
اطمینان از کارایی رادیاتورها
نصب ترموستات برای تنظیم دما
این روش ها جایگزینی برای لعاب کارآمد انرژی یا عایق با کیفیت بالا نیستند، اما می توانند در کوتاه مدت به کاهش اتلاف انرژی کمک کنند.

اگر می‌خواهید درباره اینکه چگونه پنجره‌های جایگزین می‌توانند عملکرد حرارتی خانه شما را بهبود بخشند، بیشتر بدانید، همین امروز با ما تماس بگیرید.