نحوه نگهداری از پنجره های آلومینیومی | معین صنعت حبیبی رتبه۱

نحوه نگهداری از پنجره های آلومینیومی

نحوه نگهداری از پنجره های آلومینیومی

نحوه نگهداری از پنجره های آلومینیومی 👌 در حالی که درست است که پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی بسیار بادوام و کم نگهداری هستند، | شرکت معین صنعت حبیبی در مازندران

در حالی که درست است که پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی بسیار بادوام و کم نگهداری هستند، مالکان هنوز باید از تمیز کردن و نگهداری اطمینان حاصل کنند تا عملکرد خود را افزایش دهند. مشرف بودن طولانی مدت به پنجره ها می تواند منجر به آسیب ناشی از آب و عوامل جوی شود و در نهایت باعث می شود زمان و انرژی بیشتری را صرف تمیز کردن آلومینیوم خورده کنید. نحوه نگهداری از پنجره های آلومینیومی

How to maintain aluminum windows

نحوه نگهداری از پنجره های آلومینیومی

How to maintain aluminum windows

هر چند وقت یکبار باید پنجره های آلومینیومی خود را تمیز کنید؟

وقتی نوبت به روال تمیز کردن و نگهداری پنجره ها و درب های آلومینیومی می رسد، قوانین سختگیرانه ای وجود ندارد. خیلی به ترجیح شخصی بستگی دارد.

با این حال، برای اطمینان بیشتر، توصیه می شود که قاب های آلومینیومی را حداقل دو ماه یک بار و شیشه ها را حداقل دو بار در ماه تمیز کنید.نحوه نگهداری از پنجره های آلومینیومی

بهترین چیز در مورد آلومینیوم این است که نگهداری از آن ذاتاً ساده است و حتی اگر برای تمیز کردن پنجره‌های خود بسیار مشغول باشید، بعید است که آسیب پایداری وارد شود – نه به عملکرد و نه زیبایی شناسی.

چند نکته کاربردی برای کمک به حفظ کیفیت بالای پنجره های آلومینیومی:

How to maintain aluminum windows

قاب های تمیز برای پنجره های محکم

قاب باید با استفاده از یک پارچه یا اسفنج نرم با مقداری مواد شوینده تمیز شود. فقط از صابون های ملایم استفاده کنید. هنگام شستشوی ملایم صابون، مطمئن شوید که تمام صابون را جدا کرده اید. برای جلوگیری از زنگ زدگی یا آسیب ناشی از آب، مطمئن شوید که همه چیز را پس از پایان استفاده از یک پارچه تمیز و خشک خشک کنید.

How to maintain aluminum windows

شیشه های پنجره بدون لک برای مناظر عالی

تنها چیزی که برای تمیز کردن شیشه های پنجره های خود نیاز دارید یک پاک کننده آلومینیومی غیر سمی و یک پارچه میکروفیبر با کیفیت خوب است. برای اطمینان از بی لک بودن پنجره های خود از یک اسکاج استفاده کنید و شیشه پاک کننده ای را انتخاب کنید که نتایجی بدون رگه ارائه دهد.

How to maintain aluminum windows

مسیرها را برای عملیات روان‌تر پاک کنید

اگر متوجه شوید میزان گرد و غبار و سایر اشکال زباله در مسیرهای ویندوز شما انباشته شده است، شگفت زده خواهید شد. اگر برای مدت طولانی نادیده گرفته شود، ممکن است پنجره های شما به درستی بسته شوند. تمیز کردن لبه پنجره آلومینیومی شما با کمک نازل جاروبرقی یک کار بدون دردسر است. هر آلودگی باقی مانده را می توان با یک پارچه تمیز و مقداری آب پاک کرد. برای افزایش بیشتر عملکرد، می‌توان از چربی‌گیر و روان‌کننده حرفه‌ای برای مسیرهای پنجره استفاده کرد.

How to maintain aluminum windows

قفل های جلا برای امنیت قابل اعتماد

یک روان کننده با کیفیت خوب واقعاً مفید است تا قفل ها و سیستم های قفل شما را در وضعیت خوبی نگه دارد. مایع روان کننده را دقیقاً با نی قرمز معمولی موجود در آن بمالید و سپس از یک پارچه برای حذف هرگونه اضافی استفاده کنید. توصیه می شود حداقل دو بار در سال قفل پنجره های خود را به طور کامل تمیز کنید.

How to maintain aluminum windows

از پنجره های آلومینیومی خود مراقبت کنید، آنها از شما مراقبت خواهند کرد!

نگهداری درب و پنجره های آلومینیومی فرآیندی بسیار ساده و سریع است. پنجره های خوب نگهداری شده با عملکرد آسان، امنیت برتر و زیبایی دلپذیر به خانه ها و سایر فضاها به طور موثر خدمت می کنند.

 

 

 

 

 پنجره آلومینیومی، نوعی پنجره است که فریم آن از آلومینیوم ساخته شده است. این نوع پنجره به دلیل ویژگی‌هایی مانند سبکی، قدرت بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی و تحمل به شرایط آب و هوایی مناسبی برای استفاده در ساختمان‌ها است. در ادامه بیشتر در رابطه با پنجره آلومینیومی و ویژگی های آن توضیح خواهیم داد.